Login klanten

Bent u klant voor energie-efficiëntie en wilt u uw aanvragen opvolgen of aanvullen?

Klik hier om naar het VEB portaal Energie-Efficiëntie te gaan

Bent u klant voor energielevering en wilt u uw gegevens raadplegen of ons een vraag stellen?

Klik hier om naar het klantenportaal te gaan

Bent u geen klant, maar nieuwsgierig?

Het VEB Klantenportaal is het voornaamste communicatiemiddel tussen ons en onze klanten voor energielevering. Ons portaal is 7 op 7 beschikbaar en overal toegankelijk.
 
Het klantenportaal zit boordevol nuttige gegevens voor onze klanten. Transparant geven we er al hun verbruiks- en facturatiegegevens door. De klant kan er onder andere aan budgetraming en –opvolging doen.
 
Overal proberen we te zoeken naar de efficiëntste manier van werken. We moedigen de klanten actief aan om vragen en wijzigingen via het portaal door te geven. Dat is tijd- en kostenbesparend voor beide partijen. Een groot voordeel voor de klant is ook dat hij op die manier zijn volledige historiek van vragen en antwoorden kan raadplegen.
 
Ons uitgebreid en interactief klantenportaal kwam er niet zomaar. Om het klantenportaal optimaal op maat van onze doelgroep af te stemmen, zaten we regelmatig bijeen met enkele overheidsdiensten die als klankbord dienden: Het Facilitair Bedrijf, Agentschap Wegen en Verkeer, VDAB, GO! en De Lijn.
 
Onze inspanningen werden begin december 2014 beloond met een eGov Award in de categorie ‘samenwerking’.

  egov award


Het VEB Portaal Energie-Efficiëntie werd binnen huis ontwikkeld om bestellingen van energiediensten efficiënter op te laten pikken door de leveranciers of installateurs, die we zorgvuldig voor u selecteerden via onze bestekken.

Bijkomend kan u er uw bestellingen aanvullen en opvolgen.

De pagina Energie-Efficiëntie geeft u een overzicht van de diensten die u er momenteel kan aanvragen. Voor een potentieelscan kan u evenwel terecht op Terra. Mogelijk gaan we in de toekomst naar één bestelportaal.


Vraag vrijblijvend meer info