Ben je nog geen klant, stel hieronder je vraag en we helpen je zo snel mogelijk verder.
Ben je klant voor energielevering en heb je een vraag of verzoek hierover? Log dit bij voorkeur in het klantenportaal, zo wordt je verzoek het snelst opgepikt.
Als je geen toegang hebt tot het portaal, vul dan hieronder je gegevens in, en kies bij onderwerp 'Ik heb een vraag als klant energielevering' en vul je klantnummer in. Zo komt je vraag meteen terecht bij het Business Support Team (business@veb.be).
This block contains content that requires you to allow statistics cookies. Change cookie settings
Routebeschrijving
Hoe bereik je ons kantoor?
Met de trein tot Brussel-Noord. Vervolgens 15 min. te voet of shuttlebusje van Tour & Taxis.
Overzicht van parkings voor de wagen. Opgelet: wij zitten niét in het Herman Teirlinckgebouw, wel in het Koninklijk Pakhuis, links van de hoofdtoegang. Momenteel zijn er werken aan de hoofdingang en is de parking bereikbaar via de Anna Bochdreef.
De liftbadge is verkrijgbaar aan centrale receptie op gelijkvloers, zij wijzen je ook de weg (4de verd. rechts achteraan).
Bekijk op het plannetje hieronder hoe je het snelst te voet, met de fiets of met de shuttle het kantoor bereikt vanaf station Brussel-Noord. Verdere bereikbaarheidsinfo vind je op de site van Tour & Taxis.
