Bij het VEB staat het team van Customer Care steeds klaar om klanten te helpen. Binnen de kantooruren zijn we eenvoudig telefonisch bereikbaar. Daarnaast is ook onze ticketverwerking via het klantenportaal enorm efficiënt. 

Aarzel niet om ons te contacteren met vragen of problemen. We zijn telefonisch bereikbaar op het nummer +32 2 421 32 00.

  • Maandag t.e.m. donderdag: 9u00-17u00. 
  • Vrijdag: 9u00-16u00.

Of dien een ticket in via ons klantenportaal. Je kan hier bovendien altijd je facturen, budgetramingen en aansluitingspunt op raadplegen. 

Switcher - dé tool voor energieovername

Switcher is een app die we bij het VEB ontwikkelde om eenvoudig en efficiënt energieovernamedocumenten op te kunnen stellen. Dit is bijvoorbeeld handig voor klanten zoals sociale huisvestingsmaatschappijen - met regelmatig wisselende huurders. Met Switcher kan je bijvoorbeeld ter plekke gaan met een iPad, de gevraagde gegevens invullen en de nodige documenten genereren. De app werkt bovendien zelfs offline. Je hebt dus geen internetverbinding nodig om de app op locatie te gebruiken. 

Heeft jouw organisatie ook veel wisselende huurders? Dan is Switcher de perfecte tool! 

Enkele medewerkers die voor jou klaarstaan

-

Shari Schoenmaekers
Coördinator Customer Care
Image
Shari

-

Stefanie Maris
Expert Customer Care Medewerker
Image
Stefanie Maris

-

Alec Claus
Frontline Customer Care Medewerker
Image
Alec Claus